wtorek, 21 maja 2013

Od czego tu zacząć?


Pomysł na prowadzenie bloga z relacjami z podróży zrodził się w mojej głowie już dawno, jednak nigdy nie traktowałam go poważnie. Może dlatego, że wcześniej nie jeździłam tak dużo. No i nie miałam odwagi pisać takich relacji. Miałam wrażenie, że to, co napisze będzie zbędne i nikt nie będzie chciał tego czytać. Ostatnimi czasy mój mężczyzna zaczął mnie ponownie namawiać do tego pomysłu, nawet groził, że jeśli ja tego nie zrobię, to on zacznie opisywać nasze podróże. Ci, którzy nas znają dobrze wiedzą, że zawsze z naszych opowieści można stwierdzić, że byliśmy na dwóch różnych wakacjach :) Teraz będzie inaczej. Moje relacje będą pisane z jego pomocą, aby uchwycić dwa punkty widzenia. Mam nadzieję, że będzie Wam się przyjemnie czytało moje, czasem długie, relacje.
Teraz druga sprawa: dlaczego taka nazwa? Moje podróże, jak na razie, nie będą dalekie. Europa ma wiele ciekawych miejsc do odkrycia. Można do nich dotrzeć różnymi środkami transportu. Czasem najbliższe miejsca są ciekawsze niż drugi koniec świata…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz