poniedziałek, 30 marca 2015

Metamorfoza bloga :)

Witajcie! 
Nowa szata graficzna bloga oraz banner zapowiadają spore zmiany na moim blogu. Za ich wykonanie odpowiada mój prywatny grafik-artysta. Kolejnym krokiem było założenie fanpage`a na facebooku, abyście mogli na bieżąco śledzić udostępniane posty. Jeżeli podoba Wam się pomysł wystarczy kliknąć TUTAJ i polubić :) 
Oprócz tego, z racji mojej przeprowadzki do krainy (podobno) zimnej i dalekiej, będzie mniej podróży po Europie. W zamian za to postaram się zgłębić sekrety Norwegii, pojawi się część przewodnikowa na temat okręgu Helgeland, w którym mieszkam. Mam nadzieję, że dzięki temu zatrzymam moich czytelników i zyskam kolejnych :) Będę także kontynuować zwiększanie ilości poradników na temat miast, które miałam okazję już zobaczyć.
Chciałabym Wam także podziękować za 5 tysięcy wyświetleń mojego bloga.
Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz